מדוע נוכחות ברשת חשובה לעסק?

ניווט מהיר

אם נעצור לרגע את היום שלנו ונתחיל למנות ברשימה את כל הפעולות שאנחנו עושים ביום יום שלנו באינטרנט, כנראה שזו תהיה רשימה ארוכה… הנה כמה דוגמאות פשוטות לנוכחות ברשת

  • גולשים ברשתות החברתיות
  • מאזינים למוזיקה ביוטיוב
  • קוראים חדשות באתרי תוכן מובילים
  • בודקים את מזג האוויר
  • שולחים ועונים למיילים
  • מזמינים כרטיסי טיסה ומלון לחופשות
  • מנהלים את כל מה שקשור לעסק בהיבט של שיווק ופרסום
  • וכיוצא בזה…

עולם העסקים והחברות חי, נושם ומבוסס היום על רשת האינטרנט, כך שאפשר לומר באופן חד משמעי שאם אתה לא שם אתה לא קיים, או מה שבטוח קיים הרבה פחות בהשוואה למתחרים שלך.

 

היתרונות של חשיפה גבוהה ברשת

  1. שהחשיפה שלכם ברשת גבוהה או יותר נכון של העסק שלכם, אתם כל הזמן נמצאים במודעות של הגולשים
  2. חשיפה מגדילה קהל לקוחות וקיים וזה לא משנה אם בחרתם בקידום אורגני המתבצע חודש בחודשו באמצעות מקדם אתרים מקצועי או במומחה לשיווק ברשתות החברתיות
  3. בעזרת נוכחות גבוהה ברשת אתם ממתגים את עצמכם גבוה.
  4. זו הדרך הקלה, המהירה והטובה ביותר לענות על שאלות וליצור קשר ישיר עם הלקוחות שלכם

 

אז מאיפה מתחילים?

בעבר, כל עסק היה מתחיל את הדרך שלו ברשת האינטרנט על ידי הקמת אתר אינטרנט, בין אם זה אתר תדמית או חנות אינטרנטית. היום, זה כבר לא תמיד הדבר הכי נכון לעשות, בשל ריבוי ערוצים. לפעמים, עסק קטן הנמצא בתחילת דרכו יכול לעשות פעולה אחת פשוטה כמו להקפיד לשלוח ניוזלטרים ללקוחות שלו בכל פעם שיש מבצע, אירוע, משהו מרגש או חדש וזה באמת יכול לעזור להגדיל את החשיפה ולו רק מפה לאוזן. כמובן, שיש עסקים שכן יהיו חייבים ומחוייבים להקים אתר אינטרנט ולקדם אותו תוך בניית אסטרטגיה מדוייקת ומקצועית. במקביל, שווה לבחון את כל הנושא של הרשתות החברתיות, לבדוק אולי שווה להקים עמוד עסקי בפייסבוק ולקדם אותו לפחות בהתחלה באמצעות קידום אורגני, אולי בכלל עדיף לגשת ישר לרשת החברתית אינטסגרם ומשם השמיים הם הגבול.

 

כמה טיפים לחשיפה מוגברת ונוכחות ברשת

  1. דברו לקהל היעד שלכם בגובה העיניים
  2. תתעסקו במה שבאמת חשוב ותעדיפו מה רלוונטי יותר ומה פחות
  3. תהיו ענייניים והסירו תוכן לא רלוונטי
  4. הקפידו על כללי הקידום לרבות בניית קישורים מקצועית, תוכן איכותי שעולה לאתר כל הזמן, החלפת קישורים, אופטימיזציה, רספונסיביות וכיוצא בזה.
  5. שלבו את הפעילות שלכם ברשתות החברתיות
  6. השקיעו בשירות לקוחות מקצועי ואיכותי
  7. תענו ללקוחות שלכם כמה שיותר מהר על שאלות
  8. תמיד תתמקדו בקהל היעד שלכם לא משנה מה סוג הפרסום או השיווק שבחרתם

 

לסיכום, היום נוכחות ברשת היא חובה לכל בעל עסק, חברה או ארגון. זו הדרך של אנשים להכיר אתכם, להיחשף אליכם, לדעת שאתם קיים ולספר עליכם לאחרים.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: