מקדם אתרים – מה חשוב לדעת לפני שבוחרים אותו?

ניווט מהיר

אין ספק, כי אחד התחומים הרלוונטיים הן בהיבט של פרסום ושיווק באופן כללי והן בהיבט של קידום העסק שלנו בפלטפורמות הדיגטליות השונות הוא קידום אורגני. אם בעבר, היה יחסית קל לקדם את האתר השונים, בשל העובדה שהתחרות הייתה יחסית נמוכה ובכל תחום לא היו הרבה אתרים, היום פני הדברים שונים לגמרי. לא רק שהתחרות בכל תחום גבוהה וקשה יותר, מה שהופך כל ביטוי לסופר מורכב לקידום, נדרש לנו מקדם אתרים מקצועי שמבין עניין ויודע בידיוק מה הוא עושה, שכן יש אינספור קריטריונים אותם גוגל הציב שהופכים אתר לרלוונטי בתחומו או כלל לא רלוונטי. אז איך בוחרים מקדם אתרים מקצועי?

 

ניסיון ומקצועיות

בעוד יש מקדמים שסיימו קורס קידום או התחילו לקדם אתרים ממש לאחרונה, אחרים מביאים איתם הרבה ניסיון ויודעים בדיוק מה צריך לעשות וגם מה לא צריך לעשות בכדי שהאתר שלכם יגיעו למיקומים טובים. לכן, אם האתר שלכם לא במקום טוב בהתאם לביטויים ולמילות המפתח הרלוונטיות, כן כדאי לפנות למקדם מקצועי שיודע את העבודה. גוגל כל הזמן משנה את הרף ומציב קריטריונים חדשים לתהליך הקידום של כל האתרים ולכן חשוב לפנות למישהו שיודע ומבין בתחום וגם דואג להתעדכן בשינויים הקיימים. באתר nirazo.co.il תוכלו לשאוב מידע מקצועי רב על קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן ושאר שיטות ופלטפורמות באמצעותן ניתן לשווק ולפרסם את העסק שלכם.

 

חברת קידום או פרילנסר?

עוד שיקול שחשוב להיות מודעים אליו וגורם ללא מעט בעלי עסקים להתלבט לגבי בחירת מקדם אתרים, קשור למבנה החברה. בעוד יש לא מעט פרילנסרים הפועלים בתחום, קיימות אינספור חברות קידום ולכן הבחירה היא לעתים מורכבת. אז כמו בכל דבר, גם לבחירה זו יתרונות אל מול חסרונות. למשל, בחברות קידום לרוב הלקוח יוכל להנות מצוות מקצועי, סוג של מעטפת הכוללת את כל מה שקשור לקידום האתר החל מבניה שלו, דרך קידום ממומן ואורגני בגוגל ועד קידום ושיווק ברשתות החברתיות. הצוות לרוב יכלול מקדמים מקצועיים, כותבי תוכן, מומחים ברשתות חברתיות וגם מעצבים גרפיים כך שבעצם הלקוח יכול להנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת. לעומת זאת, שמדובר בפרילנסר, הרבה פעמים הידע של המקדם וגם היכולת שלו מבחינת הזמנים הוא יחסית מוגבל ויכלול ברוב המקרים קידום נטו. במצב כזה, שירותים נוספים יוצאו החוצה לספקים חיצוניים, משהו שללקוח עצמו אין שליטה עליו. החיסרון הוא שברוב המקרים, המחיר של חברת קידום מקצועית, יהיה גבוה יותר, בהשוואה למחיר שיגבה מקדם פרילנסר.

 

תוצאות

אחד הדברים הכי חשובים בתהליכי קידום ברשת האינטרנט הוא התוצאות. אז נכון, כדי להגיע לתוצאות טובות חשובה גם הדרך, אבל אתם חייבים לדעת איך האתר שלכם מתקדם במהלך תהליך הקידום. היום יש מגוון של כלים ותוכנות שמאפשרות לנו להבין איך האתר שלנו יתקדם, כמה חשיפה הוא קיבל, מה אחוזי הנטישה שלו וזה מידע שקוף שחשוב שהמקדם יציג בפניכם, חודש בחודשו. בסופו של דבר האתר שלכם הוא נכס, הוא משאב רלוונטי שתורם רבות לחשיפה ולאחוז ההכנסות שלכם וזו הסיבה שאתם חייבים להישאר מעודכנים ולדעת מה עובד וצריך לשמור עליו ומה פחות עובד ודורש שינוי.

 

כמובן, שכמו כל בעל מקצוע שאנחנו בוחרים, גם בבחירת מקדם אתרים חשוב לשים דגש על קריטריונים כמו למשל החיבור האישי שיש לכם, המחיר, רמת הזמינות והיכולת לענות לכם על שאלות, סוג התקשורת שנקבעת ביניכם ועוד.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם: